Skadad...men bättre nu!

Igår skulle jag ut och rida Collis, hon har stått i ca 2 veckor pga att jag varit sjuk. Red henne i förregår och skulle som sagt ut igår oxå. Men så fort jag hoppade upp började hon protestera, hon skulle INTE gå från gården! Hon reste sig några gånger och försökte gå upp mot stallet ist. Sista gången hon reste så stegrade hon lite för högt, ramlade och jag hamnde under henne. Så när hon försökte komma upp så hamnde jag mellan hennes framben. Fick en spark i huvudet, men som tur var hade jag hjälmen på, annars hade det nog varit GONATT! Sen måste hon på nåt sett klivit/ el nåt på min högra arm för den gjorde såå ont!! Kände på en gång att det vart varmt innanför jackan å tröjan...
När jag sen kollade på armen så hade jag ett sår där och jag var svullen, och jag hade så ont. Mamma tvingade i väg mig på vårdcentralen, men läkaren tyckte vi skulle avvakta och se, han trodde inte att det var nån fraktur. Fick en metella och åkte hem...
Och i morse när jag vaknade hade jag mycket bättre rörelsekapacitet i armen, så det var skönt!!
Nog om detta, men nu vet ni varför det stog som det stog på msn igår :-)

Kina & jag har varit till stan i dag och handlat inför lördag!! YEEHHH!!! :-)

Uppdate: Läkerol Care fanns INTE på Ica,Stöde! Så oväntat!

*vink vink*



Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0