Lördag!

I dag min vänner känner jag mig pigg! Skönt! La mig rätt tidigt i går vid typ 12 (tror ja det var) så man är utvilad nu :-)

Nu har det kommit lite snö oxå, ännu livsfarligare med halkan! Förut såg man ju iallafall vart det var is..

Den här veckan har det varit dåligt med ridning, först pga sjuka sen vädret, halkan OCH att jag har måsta skott om Collis. Hovis var är i går så nu är hon fräsch! Även skon som hade lossnat på Susand slog han fast.


Jag har så dåligt samvete för att jag har en del vänner som jag skulle ha träffat, men jag har inte haft tid ...dom finns i mitt huvud varje dag. Men vi har känt varann hela livet och jag vet att dom förstår.....hoppas ja iaf... ni vet vilka ni är...Love you girls!

Gjorde klart allt i stallet i morse så nu tänkte jag hoppa in i duschen......

                                     Ciao!


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0