Justin...


Är det någon mer än jag som inte förstår Justin Timberlakes storhet?
Jag förstår den nämligen inte alls.
Kanske för att min musiksmak inte alls sammanfaller med det han förmedlar.
Jag stänger inte av radion när en Justinlåt spelas, men jag skulle å andra sidan aldrig självmant lyssna till en skiva av honom. Jag har en låt av honom på datorn som måste ha hamnat där av misstag!!!=/

Att denna grabb sedan skulle kunna gå under benämningen sexig är helt bortom min fattningsförmåga. En Brittneypojke med konstig klädsmak och rätt fult hår.


Jag har tänkt skriva om det här länge. Åh vad skönt att ha det gjort.
Sorry Justin!


Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Äh lägg av å ljug. Du älskar ju Justin. Såg nog att du hade fulla väggarna med plancher på honom å det enda du lyssnar på är just Timberlake =) kram

2007-01-19 @ 22:40:38
Skrivet av: Sofie

hahaa! Å! Du kom på mig!! *asg*

2007-01-20 @ 11:07:02

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0