Jag är en fisk!

¸..•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´¸.•´¸.•´ .•*`•



Sådan är du som fisk...
(19 februari - 20 mars)

Fisken är snäll och ömsint och bryr sig mycket om andra.
Ditt hjärta är stort och varmt. Du är en god lyssnare med stor inlevelse förmåga.
Du är en drömmare med livlig fantasi och kan dagdrömma bort hela livet.
Ditt tempo är högt och du kräver omväxling för att hålla humöret uppe.
Det är bara med stöd och uppmuntran som fisken kan ge sitt bästa.
Du har lätt för att få kontakt med nya människor.
Hela din person utstrålar generositet och du sprider stor glädje med din rättframma humor!
Du kan ofta vara missbelåten, är ständigt rastlös och aldrig riktigt nöjd med nånting. I kärlek är du den känsligaste av alla tecken.
Det är inte lätt att vinna din kärlek,för du är en mystisk kvinna som ständigt
söker det storslagna och vill att varje natt ska bli ett nytt romantiskt drama.
Lyckodag: Fredag
Lyckotal: 2 & 6



(¯`·´¯)****
`·.(¯`·´¯)
***`·. ·´

Vad tycker ni som känner mig? Stämmer det? *hihi*


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0