.



Tro på dig själv

Varför är det så svårt att tro att man är bra,
att känna att just jag är den jag helst vill va.

Nån annans kvalite'r är sånt man bara vet.
Men uppskattning från andra tas emot med tveksamhet.

Tänk om vi bara kunde byta plats ett litet tag och
genom andras ögon se oss själv för en dag.

Då skulle du få veta att det du inte tror på nu:
-att det är helt fantastiskt att det finns någon som du.





Jag känner på mig att 2007 kommer att bli ett fantastiskt år,
jag ska omprioritera i mitt liv, lägga ner tid på det som betyder något.
Strunta i vad andra tycker och TRO PÅ MIG SJÄLV!
Vilken underbar känsla!

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

helt rätt gumman,har inte känt dig länge och vet väl inte om jag känner dig nu heller men detta kan jag säga att du är en fantastisk person har sagt det förut men det kan skrivas igen // Kram från din vän Bosse INTE Bo Hahahaha

2007-01-15 @ 00:58:21
Skrivet av: Anonym

Tack snälla du!!!!Kramar till dig!

2007-01-17 @ 22:36:15

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0