Valentines day!

Jo man överlevde den här dagen oxå! Många skratt blev det i dag. Micke och Bosse är ju bara bäst! (Även Peter men han satt inte med oss idag)
Har nyss käkat middag, pastagratäng med kassler lök och lite annat och ett glas vitt till. Det blev konstaterat på skolan i dag att det är bra med ett glas vin om dagen (skiter i att det gällde rött vin;-), det var avslappnande och minskade stressen, HELT PERFEKT! *L*


Jag har ett jävla problem med denna blogg....att hitta en rubrik varje gång, det kan ju i bland gälla flera gånger per dag! Hm, ja skit svårt faktiskt. Ibland är det liksom självklart, om inlägget bara handlar om en sak men som nu när det handlar om lite allt möjligt är det svårt..


Hoppas ni får en fin alla hjärtansdag! <3   140213-78
Kram till er från mig!

Åsikter!!
Skrivet av: Lena

Kram på dig min vän från mig ! Har du fått några
blommor idag då ?

2007-02-14 @ 20:33:36
Skrivet av: Fru Norbäck

Alla hjärtans dagkramar kommer från mig stumpan.

2007-02-14 @ 22:20:40
Skrivet av: sofie

Åh va ni är söta! Nej Lena, inga blommor *snyft*

2007-02-14 @ 23:17:29
Skrivet av: Bosse

En kram från mig// Din vän Bosse

2007-02-14 @ 23:27:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0