Update-måndag

Har varit på träning för Andreas kl 11 i dag. Super nöjd med Collis idag men underlaget var skit halt och det är så otäckt. Hon halkade mycket vilket gjorde att jag spände mig rätt mycket. Andreas gav förslag på att åka upp på ridhuset i Ånge och träna nästa gång, och det låter bra tycker jag.
Knäppte lite kort åt Marie i morse, på en av hennes hästar. Svårt att knäppa när dom springer men hoppas hon kan använda nåt av dom iaf.

Nu ska ja på möte på jobbet, Apt.
/Bye


Åsikter!!
Skrivet av: carro

kul å träna i ridhus!

2007-02-26 @ 23:17:47
Skrivet av: Fru Norbäck

Ja det där med Ånge... jag tror inte jag tänker lösa ridhusabbonemang jag...du då?

2007-02-27 @ 16:46:48
Skrivet av: sofie

Ja, jag vet inte. Får se måste fundera lite...

2007-02-27 @ 21:12:32
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Marie

Hej!

Det blev bra bilder komentarer från intresserade är "Flott hoppe".Så fotografen var bra.Fast stoet är ju snygg eller hur Sofie?Och ett extra träningspass fick både du och jag springa omkring och driva/fotografera ett sto på 3 hektar mark i djupsnö var ganska jobbigt.Ha det gott.Kram Mamilla

2007-02-27 @ 21:25:32
Skrivet av: Bosse

hej sofie hoppas du har det bra men det har du säkert

2007-02-28 @ 00:49:02
Skrivet av: sofie

Ja det var ett bra träningspass det, hahaha

2007-02-28 @ 08:44:25
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0