Tjo!

Fan va kallt det är i dag, helst om man inte klätt sig riktigt.
När jag var i stallet i dag så var man påpälsad och då var det ok,
men nu när ja skulle till jobbet höll jag på att frysa ihjäl!!

Hälsade på Marie nu på förmiddagen och vi pratade om lördagen, det ska bli såå kul!!
Ingen ridning idag,varken hann el hade lust i kylan!

Nu väntar jobbet!

BYE!


Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

Jasså blir det bus på lördag oxå
kul för dig.sköt om dig gumman//Kram

2007-02-07 @ 17:23:40
Skrivet av: Robert

Du måste bita ihop det är ju iallafall mygg fritt friskt och skönt hej svejs

2007-02-07 @ 17:39:52
Skrivet av: sofie

Bosse: Ja det blir bus..med hästen :-)
Robert: Det har du helt rätt i!

2007-02-07 @ 22:16:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mona

Festa loss på lördag? Ja du kan konsten att ta tillvara på livet du,stumpan.hehe

2007-02-07 @ 22:51:35
Skrivet av: sofie

Mona: Jag ska på rid-kurs, det är det ja längtar till ;-) Men sen på kvällen ska jag ha lite bus oxå, klart man måste ta vara på livet. Man lever bara en gång!(tror ja)Hehe*

2007-02-07 @ 23:04:43
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0