Söndag

Jo då var vi där igen då, söndag. Är det inte helt underbart? Jag mår som en prinsessa. :P (<---en gubbe som räcker ut tungan)
Jag hade rätt skoj igår men det var mindre folk än vad jag trodde faktiskt, men enligt Lena så var det många som inte kom som hade anmält sig. Jävligt dålig stil när någon fyller år men sånt folk finns det ju alltid. Det var roligt att träffa folk som man inte träffar så ofta som Anna och Bettan tex.

Jag ska snart ut på en promenad, fast inte i motions syfte utan för att jag behöver frisk luft.  Appropå motion så har jag inge träningsvärk i dag, det är nog tackvare stretchingen (stavas??)

Jag hade lagt ut en bild här på bloggen förut men jag kom på att den var lite väl magstark, undra om det bara var mamma som hann se den?

Tack Henke för dina snälla ord om min blogg igår, vart skit glad när du sa så där! Tack! Hoppas du lär dig hur du ska kommentera den nu bara :-)

Jag uppdaterar kanske sen, bye.

-Du, Lång Janne! Jag är sugen på Max....haha.

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Hej Sofie du kan äta med gott samvete du som är så flitig med promenader själv är jag inte mycket för max tacka vet jag Burger King puss på dig stinta have a nice meal

2007-02-25 @ 20:32:28
Skrivet av: Carro

Bra att du hade kul då! På festen.
Men nu är jag mest undrom varför du blev så ledsen ikväll.....? Varför? 25/2

2007-02-25 @ 20:47:39
Skrivet av: Fru Norbäck

Bålen var ju lite väl god igår...he he...borden var ju gudskelov stabila till skillnad mot mig.

2007-02-25 @ 22:00:31

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0