Ny dag, samma humör?

Jaha, onsdag idag, och svin kallt. Humöret är något bättre än igår...

Träningen gick jätte bra, jag är faktiskt super nöjd. Kändes som att jag
jobbade lite mer igår än förra gången. Collis lugnade ner sig och gick i fin
form på slutet *jippi*
På torsdag är det träning igen och ev fredag, en hård vecka :-) Men det är skönt.
Vi har ju haft ett upphåll med hoppningen här i vinter så det här blir nog bra.
Snart börjar ju tävlingarna å då måste vi vara "fit for fight". Hehe!
Vi hade lite problem med lastningen men efter ett tag gick hon in,
hon blir väl bättre på det oxå ju mer vi far.

Mina planer för dagen är inte så mycket...funderar på att låta hästarna
vila...iaf Collis.
Städa ur förrådet måste jag oxå göra idag, känns inte så lockande
med tanke på det grymma vädret.

Ha en bra onsdag!

/Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: mona

Kul att det går bra med ridningen. :) Ha en bra dag du med. Kram

2007-02-21 @ 10:04:44
Skrivet av: Maria & Kruse

Var inte så arg....lägg energin på nåt roligare..*L*
Frys inte ihjäl i dag nu för brrrrr va kallt det är men väldigt vackert när man tittar ut. Kruse är inte glad åt vädret kan jag säja.

2007-02-21 @ 10:40:46
Skrivet av: sofie

Man måste få vara förbannad i bland :-)

2007-02-21 @ 12:07:41
Skrivet av: Marie

Hej på dig!
Kul att det går bra med pållen,snart har du en fin samlad galopp.Hoppas du är på bättre humör nu.Ta en dag i taget.Kram Mamilla

2007-02-21 @ 18:45:06
Skrivet av: sofie

Mamilla: Va roligt att du skrev! Tack!

2007-02-21 @ 19:07:20
Skrivet av: Fru Norbäck

ja det känns kul med ridningen nu, kul att du är laddad inför "tävlingssäsongen". Hi hi

2007-02-22 @ 09:40:50

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0