Nu!

Nu har jag fått min semla! Och det var som jag trodde...jag gillar ju egentligen inte semlor så mycket. Hahah! Men nu har jag ätit en iaf så årsbehovet för semla är fyllt!
Ska strax ut och motionera bort den :-) Ska som sagt ta samma ridtur som igår fast åt andra hållet.
Ska testa en lite annan stig nu! (runt myren)
Skriver kanske mer i kväll!

*vink vink*

Åsikter!!
Skrivet av: Maria & Kruse

mmmmmmmm....låter gott tycker jag. Få se när man ska slå till & äta en.

2007-02-13 @ 15:00:21
Skrivet av: Fru Norbäck

Hur kan du inte gilla semlor... du är ingen riktig gottegris du.

2007-02-13 @ 19:46:46
Skrivet av: Fru Norbäck

:)

2007-02-13 @ 19:47:31
Skrivet av: sofie

Fru N: Jag vet varför, det är alldeles för mycket bröd och alldeles för lite chocklad ;-);-)

2007-02-13 @ 20:31:28
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0