Måndag

Men alltså, så här trött har jag inre varit  på evigheter! Efter att ha jobbat i helgen så skulle jag ha haft ledig dag i dag men jobbar ist 7-17!
Och jag kan säga att det suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill ligga i min varma säng å sova nu....
I morron ja ledig, och jag tänker sova tills ja vaknar självmant.
Hästarna får gå in lite senare i kväll och jag ska lägga in lite halm
så dom har nåt att pyssla med på morron.....men det lär väl inte
bli senare än 9 ändå.

Nu väntar jobbet...
Ha en bra dag mina vänner!

Kram Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Anna

Samma här. Jar jobbat hela helgen å ska jobba 11-21.30 idag. Trött som en gris. Vi är ju sååå duktiga. Eller hur =) kram

2007-02-05 @ 10:49:02
Skrivet av: sofie

Ja vi ska vara stolta ;-)

2007-02-05 @ 12:44:14

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0