Funderingar kring livet...

Nu är begravningen över, den var väldigt fin.
Så sorgligt, försökte att inte gråta i början
(fråga mig inte varför) men det höll inte särskillt länge..
men tillräckligt för att få en djävulsk spänningshuvudvärk.
Tycker synd om familjen...

När jag for hem sen så började jag att fundera över hur jag skulle
vilja att min egen begravning skulle se ut.
Jag vet vilka låtar jag skulle vilja ha.
Personligen är jag inte så mycket för psalmer så den uppgiften
överlåter jag till min familj.
Ska åka in på Agenda nästa gång jag är i Fränsta och
hämta ett sånt där "vitt ark", man vet faktiskt aldrig när tiden är ute.
Sånt bestämmer man inte över själv..

Det var skönt med en ridtur när jag kom hem, trodde huvudvärken skulle gå över men ICKE!

Nu ska jag vila en stund, ciao!


Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

hoppas du mår bätttre nu
hör av dig om du vill snacka//Kram från din vän Bosse

2007-02-08 @ 18:19:21
Skrivet av: sofie

Tusen tack kära vän!!

2007-02-08 @ 22:29:22
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0