Barn

Nu har jag fått en ide'...jag ska adoptera ett barn från Ryssland. Måste man ha en karl om man ska göra det?? Nä det hade inte Angelina Jolie!

Såg på nyheterna nu och dom visade ett repotage från ett barnhem där. Dom tejpade igen munnen på småbarnen så dom inte kunde skrika! Stackars små bäbisar. Måste rädda iaf ett juh! Eller hur??! :-)

Idag har jag hunnit med mycket..varit ute i flera timmar i friska luften,så skönt.
Red Collis i dag, Massa ställde upp och följde med på Susand. Jag stog en stund och förbredde mig mentalt innan jag hoppade upp...tankar som typ: "ja men vad gör det om hon stegrar sig och jag ramlar av igen då, jag kan inte mer än slå ihjäl mig" Men allt gick bra och vi hade en underbar ridtur. Ska ut i morron oxå. Men undra hur det hade gått ja, om inte susand hade varit med..?! Kändes skönt att allt gick bra iaf.

Nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva mer så jag återkommer sen, Ciao!

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

tanken är nog god men dessa barn måste ju bli störda av allt dom upplevt. Nä min vän ge dig ut på marknaden å skaffa ett bra offer, annars går det ju att leva ändå kram

2007-02-01 @ 18:39:52
Skrivet av: sofie

Hahaha! Du är bara bäst mamma!

2007-02-01 @ 18:41:28
Skrivet av: Bosse

hej du är en vväldigt godhjärtad du
det gillar jag med dig

2007-02-01 @ 22:44:33
Skrivet av: mamsen

BAKIS????????????????

2007-02-02 @ 10:19:55
Skrivet av: sofie

tack Bosse, du är snäll du!

2007-02-02 @ 18:18:14
Skrivet av: sofie

Ja mamma, du har rätt!

2007-02-02 @ 18:18:41

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0