5 st

Jag älskar tidningar, tidningar av alla slag (nästan)....finns det nå bättre än när man är på affären och handlar och så gluttar man åt tidningshyllans håll och ser alla tidningar som man inte läst.
Och när man kommer hem efter att ha handlat lite gofika och en ny tidning....
ÅH vad jag älskar det.
Tänkte skriva min 5 i top lista på favoo tidningar (utan inbördes ordning)
Håll till godo :-)

*Veckans NU, rolig tidning med en massa bilder på
  kändisarnas senaste strapatser. Ett plus för det billiga
  priset!!

*Hästfocus, att måste för alla ryttare och andra
  hästtokiga människor!(Ett - för det höga priset.)

*Härliga Hund, kul att det kommit ut en bra
  tidning för oss som gillar hundar.
  (Även här ett  - för det höga priset)

*Klick & Fredag, finns i affären varje fredag. Man läser igenom
  dom på 5-10 min men är alldeles lagom på fredags em.

  Och priset dessutom! 5 kr!


*Plaza Kvinna, en toppen tidning med blandat innehåll,
  allt ifrån kändisintervjuer till recept. Finns tyvärr
  inte på Ica i Stöde, men jag blir inte förvånad!!!!!!

Ja, då har jag delat med mig och erkänt 
en av mina laster...
Men det kunde ha varit värre,
jag har kunnat varit RÖKARE!


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Ja eller knarkare eller alkoholist eller sexmissbrukare. Alternativen är många

2007-02-17 @ 09:55:48
Skrivet av: sofie

Ja precis!

2007-02-17 @ 14:02:23
Skrivet av: Fru Norbäck

Men Se & hör... Hänt extra... ?

2007-02-19 @ 15:34:55
Skrivet av: sofie

Dom duger,I NÖDFALL ;-)

2007-02-19 @ 20:04:54

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0