*Rubrik*

Nu är klapparna handlade och skinkan fixad :)
Ska erkänna att jag inte haft så sressigt som ni
andra kanske har haft.
Vi har ju sån tur att vi är bortbjuda (eller ska jag skriva
självinbjudna, haha)
till mamma & pappa.
Mamma har stressat och gått an inför denna jul så nu
har hon bestämt sig för att åka utomlands nästa år.
Men oss slipper dom inte, vi tänkte åka med :)

image1306


Det här jag skrev om mina dagliga promenader som
jag skulle göra, har skitit sig helt.
Och jag har olika ursäkter varför:   :)
(vissa godkända, andra inte ;)

*-20 grader ute, "det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder"
håller INTE!

*Halka, vågar mig inte ut i blixt-halkan & riskera att ramla med
min redan så onda handled.

*Lathet?!

Känner att jag lagt på mig ett kilo el två under december månad
men det skiter jag i, jag kommer igen när jag är frisk & "back on track"
igen!


-Monica, det var säkert mig du såg i Birsta, var där och julshoppade :)


Nä nu blir det en dusch & lite hemma spa (ansiktsmask bla)

Puss på er alla sötisar!





Åsikter!!
Skrivet av: Maria

God Jul önskar Maria & Kruse

2007-12-23 @ 22:39:36
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Annelie S

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar vi från Nrkg/Thailand. Hoppas julhelgen blir till belåtenhet.
Kram!!

2007-12-24 @ 00:32:25

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0