Allmänt.......

image1306

Nu har ännu en helg passerat, nu är vi en vecka närmare jul!
Jag tycker det ska bli så mysigt med jul!
Massa & jag ska spendera julafton hos mamma & pappa,
där är det alltid en mysig julstämmning, för att inte prata om
mammas UNDERBARA mat!!
På kvällen brukar vi spela sällskapsspel, vilket jag verkligen gillar
att göra!
I år ska mormor & morfar äta med oss tror jag..

I dag ska Massa & jag åka till Jämtland, så vi ska ut på en liten tripp.

Ha en skön söndag allihop!!



Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Tjena!
Vad är det för sadel du har som du ville bli av med? Bomvidd, märke, pris mm :)
Kram Therese

2007-12-09 @ 16:26:02
URL: http://tostberg.blogg.se
Skrivet av: Marie

Snart är det julafton och jag skall oxå fiara med min familj i år på julafton. vi är varannat år hos min sambos familj och varannat hos min familj!
Ha en trevlig tripp!
Kram

2007-12-09 @ 20:23:30
URL: http://marie2u.blogg.se
Skrivet av: Bosse

Va trevligt du ska ha det sköt om dig gumman
Kram på dig o massa

2007-12-09 @ 20:28:16
Skrivet av: josefin

ja det ska jag göra

jag ska vara hemma idag

har hostat mycket sen i fredas

kram på dej

2007-12-10 @ 08:14:37

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0