***

image1309

Mysväder idag!  Det snöar....gillar det, fast förra veckan vaknade
jag på fel sida och var skit irriterad när det snöade, haha.

Jag håller på att tvätta för fullt här hemma idag. Mattor och annan
tvätt! Skönt när det är gjort!

Snart ska jag ut på en promenad. Har inte hållit det jag skrev om:
en prommis varje dag! image1310 Men men....
Det är nobeldagen idag för er som missat image1311
Så här ska det lagas en lite lyxigare middag!
Återkommer med info!


GRATTIS Bosse på födelsedagen!!!



Jag fullkommligt älskar den här lilla figuren jag satt in bilder på idag!
Han är sååå söt!

image1314


Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Jättesöta bilder! Var får du dem ifrån?
Hoppas att ni får en mysig nobeldag med en god middag!

2007-12-10 @ 13:21:42
URL: http://marie2u.blogg.se
Skrivet av: marie

ok, tack . Då "lånar jag dina bilder", jag hoppas att det är ok!
Kram

2007-12-10 @ 15:02:39
URL: http://marie2u.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0