Two days off

Nu är jag ledig i 2 dagar, ons-tors. Skönt. Sen har man jobb helg framför sig.

I kväll har vi varit hos mor&far å spelat lite poker, hm...dom spelade av oss alla pengar.
Haha, lite kass man är.

I morron bitti blir det promenad, vilket väder DET ÄN ÄR! Har ätit som en gris i helgen,
känns inte bra image918

Men nu längtar jag efter sängen... så....   
      image919 
code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

med lite träning spelar du nog tillbaka pengen. Kram

2007-08-29 @ 07:12:56
Skrivet av: Kristina

Skönt att va ledig:) Ha en bra dag!

2007-08-29 @ 09:16:13
URL: http://thisis.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0