Lycklig!

Åh, vilken härlig dag. Kommer hem på lunch/friskvård nu...

Går igenom "mitt" luftiga kök och öppnar altan-dörren!
Solen skiner och grannen glipper gräsmattan! Vilken känsla.
Åhhh, aldrig mer en liten trång lägenhet.
Trivs så otroligt bra här! MYS!

Har nyss tagit en härlig promenad med hundarna i skogen,
släppte lös dom och dom fick springa av sig.
Super skönt väder för en promenad! Finns så bra stigar här i
skogen, både att promenera & rida på.

Det märks på hundarna att dom trivs bra här oxå.
Ofta ligger dom & vräker sig på altanen.

      Mina UNDERBARA tussar
         

Åsikter!!
Skrivet av: Malin

så underbart söta:)

2007-08-20 @ 23:50:20
URL: http://mmalinas.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0