>Lite shopping<

Igår efter jobbet drog jag in mot stan & mötte upp Massa efter han slutat jobba.
Vi for till Birsta & shoppade lite. Främst grejor till hästarna.
Granngården var vi på först behövde foder & saltsten. Sen till faVVo affären 
Hööks.
Där köpte jag ett nytt träns till Collis
, ett svart stilrent, & snyggt.
Sen köpte Massa en ny grimma till henne
,en i brunt läder. Super gulligt gjort.
Tack gubben!!
Jag funderade på att köpa nya svarta ridbrallor oxå, mina gamla har ju blivit
för stora (image901), men jag vart lite snål...fast nu funderar jag på att köpa dom
när jag åker in på torsdag em, får se hur jag gör.

Efter Hööks så åkte vi på Birsta City gallerian, för att köpa present till Emma, min svägerska.
Jag hittade en cool klänning (tunika) på rean, endast 49:- ÄLSKAR att fynda.
Massa gick en sväng själv medans jag letade present till Emma & när vi träffades igen
hade han varit in på
Body shop & köpt "bodybutter" (med coccos lukt)  till mig.
Han vet att jag älskar deras bodylotion.   *Tack Tack Tack!!!!!!*
Sen vart det ett par tennisdojjor till Massa.

Japp, nu har ni fått en fullständig rapport om vad vi handlade, haha.

Nu har jag 3 timmar kvar på den här arbetsdagen, NICE!

                   
                          www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

vilken tur du har då =) Får presenter å grejjer, inte dåligt du ;)

2007-08-28 @ 13:58:14
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Therese

Bläää, Hööks-länkarna funkar inte :( Men jag antar att det är fina saker du köpt :)

2007-08-29 @ 11:59:36
URL: http://tostberg.blogg.se
Skrivet av: Britt-Inger

He he! Massa på Body shop! HE HE HE!

2007-08-31 @ 12:09:12

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0