Ikea bla...

Nu har man fått tillbaks inredningslusten igen efter vi flyttat.
Finns mycket jag vill göra nu :-) Mycket jag vill inhandla på
tex Ikea...hihi*

En spegel ska jag köpa som jag kan ha uppe, eftersom att det är där
jag har min "gå-in-garderob".
Har även andra små planer för min söta garderob...*ler*

Såg ett "paket" på säng, 2 sängbord & garderob från Ikea till ett bra pris.
Då vart man lite sugen på det oxå. Just nu finns bara våran säng + en stol med
en liten tv på i sovrummet... inte så mysigt direkt.

Det kliar i mina fingrar ..=)

image814

Fick nyss ett mail att det ska startas Yoga i Stöde snart...det sägs ska vara bra
för både kropp & själ. Skulle va skoj å pröva...
Men jag har fan inte råd nu. Ska dra i gång på allvar med hoppträningen nu så då går
mycket av slantarna till tränare och bensin pengar + mycket annat som är på G framöver.
Tycker faktiskt det är skönt att vardagen kommer igång igen.


NU
: Duschen (kan behövas efter alla febersvettningar idag)

Kram på er!

P.S  Pizzan var inge god, nu skippar jag det där skit stället
          för gott!     D.S


Åsikter!!
Skrivet av: Anita

ha ha..ja visst var det kul..känns skönt att höra att nån har samma fobier som jag..ibland kan man känna sig bra löjlig..*L*..idag tex så fick jag lämna kaffe och kakan och gå ut i tvättstugan fram ock tillbaka...tror du jag kunde äta och dricka det när jag kom tillbaka..haha..nä..det hade ju stått utan uppsikt..nån hade ju kunnat fingra på det fast kan säga att med den korta stund jag var borta skulle ingen med sina skraltiga ben hunnit med det...men men..jag betalar kaffekassa 150 kr/mån så jag hade råd att ta nytt ;-)
Krya på dig nu innan lördag!!!
Kram!

2007-08-15 @ 21:46:41
URL: http://krickelinan.blogg.se
Skrivet av: Maria

Kurera dig nu tills på lördag för då måste du vara pigg.

2007-08-15 @ 22:05:55
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Bosse

hoppas du mår bättre och så
för jag mår inte så bra just nu
me det är bara lite ont i magen
Bosse

2007-08-16 @ 13:28:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0