Hemma igen!

Nu har vi kommit hem från våran första träning med Maria. Hon var super gullig.

Träning gick bra, trots att vi rev en hel del image931 
Men jag hade jätte bra kontakt med henne och hon var lugn. Åh det känns såå bra!
Är även jätte nöjd med Maria, hon var duktig & såg detaljer. Men ÄVEN duktig på
att berömma om man gjorde rätt.
Planerade att vi skulle ta lite lektioner i dressyr oxå, och jag ser fram emot det.
JAg har aldrig varit en fantast av dressyr. Har alltid tyckt att det är sååå mesigt...
Men hur än det är så är det grunden för en lydig & lyhörd häst så det är ett måste
utbildningen av en unghäst ...image932   ;-) Hehe.

Nu ska vi äta varma mackor med köttfärs, & dricka cola light till!  image933

Åsikter!!
Skrivet av: Marika

Jo, förmodligen så var det dej hela kvällen stöp på! Så jag hoppas du kommer ner och festar med mej ngn gång framöver!

2007-08-30 @ 22:38:24
Skrivet av: Camilla H

Tittar som vanligt in till dej och säger hej! ...man vill ju veta vad du har för dej på dagarna!
Ja, visst menar du Maria som bor i Ede med Fredrik? Hon är toppengullig!
Kanske, kanske har vi skaffat en foderhäst vi med, som Nora ska få ha. Nu skulle vi behöva en kompishäst till den, inget man behöver kunna rida på.
Känner du till ngn?

2007-08-31 @ 10:52:16
Skrivet av: gittan

Du må tro jag läser din blogg fast jag är på österåsen

2007-08-31 @ 19:58:24
Skrivet av: sofie

Camilla: Va roligt att du läser vad jag skriver, varje kommentar uppskattas väldigt mycket!!
Japp det är den Maria jag menar :-)
Jag vet inte av nån häst så här på rakarm men jag ska hålla öronen öppna!
Gittan: Faan va skoj att du läser, det uppskattas mycket!!! Jag saknar din blogg, du kan väl börja igen?
Kram på er!

2007-08-31 @ 21:23:11
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0