Härliga söndag!

Nu har en till helg passerat. Det har varit en toppen helg. Vi trivs så bra i huset.
Igår var det Stöde marknad, vi hade en liten förfest hemma hos oss.
Fick stor främmande av Anna
(S), så kul att träffas igen.
Även Ingrid, Agneta och Jana tittade förbi och Emil, Marita & Hans :-)
Det går alldeles för långt mellan gångerna.
Hade jätte skoj på marknan', dansade så svetten rann. Dansade på bordet oxå...
hm...ibland blir man helvild. Hahahahaha!

          Lägger ut lite bilder:
 <--min outfit för kvällen  
    
 

Idag så har Massa & jag promenerat ner hit till hästarna (& till mamma och pappa
så klart)  image742 Ska gå hem nu och njuta av solen!!!

ETT STORT GRATTIS TILL CATRIN (m.familj) TILL DERAS LILLA SON
som föddes igår eftermiddag!! Längtar tills jag får se lill killen! :-)

Kram från mig!!

Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Tack för en super trevlig förfest. Det måste göras om snarast! kram

2007-08-05 @ 21:34:54
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Maria

Verkar som det var en kanon kväll!

2007-08-07 @ 18:42:32
URL: http://lofgrens.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0