En ny dag!

God morgon mina vänner!

Nu har jag nyss kommit in från min morgon prommis, det var skönt!
Var ute en halv timme, det räcker för mig på morgonen. Om jag är ute &
går under dagen el kvällen så kan jag göra lite längre sträckor..
Jag blir så lätt less om jag går så där super långt, då blir det typ att jag
gör det 3 ggr el nåt sen har jag ledsnat. Nä då tar jag hellre en halvtimmes
morgon promenad varje dag ist.

Är väldigt kluven inför mina planer för dagen...funderar på att åka till stan.
Kan inte rida i dag på dan' ändå för i kväll ville Massa följa med ut på Susand.
Vi köpte körutrustning till henne igår så vi hade premiären i går kväll.
Hon är lugnare att köra än att rida, hon lunkar på i den takt man ber henne om.
Det är sååå kul! Roligt att ha en häst man kan variera med liksom.
Kolla in bilden på hennes pappa--> Visst är han SNYGG?!!

(Tand Troll)


Nä nu blir det duschen mina kära läsare!


PUSS på er!  
                        / Sofie                       


Åsikter!!
Skrivet av: Kristina

Ja på 3an kl 20:00:) Missa inte d:)

2007-08-29 @ 09:37:54
URL: http://thisis.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hej!
Super snygg hingst.Kram Marie

2007-08-29 @ 11:23:30
Skrivet av: mamsen

häftig man du!!!!!!!!!!

2007-08-29 @ 18:24:17
Skrivet av: matilda

MEN DU, de var inte en lite snygg häst de där!

2007-08-29 @ 22:32:25
URL: http://stroeem.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0