Allmänt...

Nyss hemkommen från en härlig ridtur i skogen. Bara Collis & jag.

Men det är så trist att alla träd som blåste ner i våras inte är borttagna från stigarna än.
Man får kliva av och leda hästen över på vissa ställen, super trist med tanke på hur mysig
dessa stigar är i vanliga fall.
Jag såg att sca hade märkt med sina band på vissa ställen så dom kanske ska röja
upp. *hoppas hoppas*

Denna syn mötte oss även i dag:
(gammal blogg bild,april-07)
 

I morgon är jag ledig, då ska här städas å tvättas. Först upp på Backes å köpa
nytt munstycke till dammsugaren (gick sönder i flytten)
Jag har redan hängt upp mattorna på vädring över natten & Massa har städat
altanen.
Åh jag vill ha ny ute möbel, är det nån som vet om det finns några kvar
på rean på Jysk? Helst i trä...

Nä nu ska jag sluta tråka ut er med mitt strunt-skrivande.

NU: Steka köttbullar

 image866  /Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: mamilla

Hej svejs!
Är skråckslagen nån dåre springer runt Urbans och Lenas hus och ropar.jag fick ta med Robert ut så Mysla kom in i stallet.Usch!Jag får panik och nu när det blir mörkt ute också,läskigt!Min stjärna kom hem idag 3:a i finalen är såå mallig så.
Vilket vackert bröllop carro var så vacker likaså Daniel och barnen.Vem gifter sig härnäst Emma och Anders kanske?
Ha de gott jag ska sova med basebollträ inatt tror jag.Måste vara redo för dåren ute runt husen.Fniss
Kram Mamilla

2007-08-20 @ 22:55:22
Skrivet av: sofie

Mamilla: WHAT? Nu blir jag alldeles brydd? Vem är det då? Det bor ifs mycket tok i Boda *hahahaha, skoja bara* Kram

2007-08-20 @ 23:23:48
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Anna S

Du får ta med dej röjsågen ut på nästa ridtur. =) kram

2007-08-21 @ 06:40:00
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: sofie

ANNA: Röjsåg räcker nog inte, får ta med mig skördaren & skotaren tror ja, haha.

2007-08-21 @ 09:20:47
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hahahhahaha!
Ingen vet men otäckt iallafall.En galning måtte det vara.Vi höres Kram

2007-08-21 @ 10:29:55

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0