*

Idag är det stora dagen D för min bror Daniel & hans Caroline.
Dom ska bli äkta makar. Ska bli såå skoj att gå på bröllop igen.
Sist var det Anna & Pär som sa JA till varandra. Det är mysigt
att gå på bröllop, man vill liksom gifta sig själv när man sitter
där image820

Nä nu är det dags att ta sista slurken ur kaffe koppen och gå ut
i skogen med hundarna så dom får springa av sig riktigt.
Dom blir ensam ett bra tag i dag/kväll..

I morgon får ni se bilder från bröllopet... :-)

Ha en underbar lördag mina läsare, det ska jag ha!

KRAM på er  
                            code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Hoppas ni får en härlig dag med Daniel & Caroline.
Kramiz

2007-08-18 @ 09:45:38
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Maria

Va snygga ni var i dag.

2007-08-18 @ 19:26:44
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Camilla H

Hörru du drottningen av burkar och flaskor :-)
Ta och berätta hur ni hade det och en massa kort vill vi ju ha!
Förstår att det var trevligt såklart!

2007-08-19 @ 21:57:48

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0