Valborg

Dåligt med sömn i natt. Klev upp 6.30 och gick på min morgonpromenad,nog den tidigaste jag gjort.
Jag tror jag blir galen på alla tankar som snurrar i huvudet.
Tankar inför fredag bla. Men det var skönt med en prommis, sen tog jag en lång varm dusch.

Nu sitter jag hos mamma & pappa, vi ska till stan i dag. Mamma & jag.
Jag behöver ett par nya svarta byxor.
Eller hur Kina? Jag vet hur mycket du gillar mina gamla. Hahaha


I kväll är det party som gäller, det är ju valborg å allt  ;-)
Har några alternativ att välja bland i kväll, det är skoj!

Uppdaterar kanske efter shoppingen.

Vink vink*

Åsikter!!
Skrivet av: sukka

Fan va flitig du är gumman! M morgonpromenader å allt!! Hoppas att du känner dig stolt över dig själv! I kväll ska vi grilla här i Haga å dricka lite rödvin men det blir lugnt för min del för jag ska träna på tis.. =)Ha en trevlig valborg vännen!
Pusssar i massor E

2007-04-30 @ 09:12:13
Skrivet av: Kina

Lycka lycka!!!!! Äntligen nya byxor på dig vännen min! Det är ren plåga att se dig gå omkring i dessa gällivarehäng då du blivit så mycket mindre...men du är fortfarande lika mycket snygg utan dom extra kilona/Kram

2007-04-30 @ 18:53:14
Skrivet av: sofie

Tack gumman!

2007-05-01 @ 12:15:58

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0