Tisdag!

Idag mår jag bra. I'm back. Alla har vi våra bakslag....eller hur?!

Skönt att jag fick rätt till slut, och att SANNINGEN kom fram...
Hoppas du lärt dig nåt nu, iaf att lita på mitt ord. 


Friskvård & rast idag, var på väg ut på en promenad då jag ändrade mig när jag kom ut från Björns, det haglade å båste små spik!! Gaah! Men en liten prommis vart det ju, så ingen kan säga att jag inte utnyttjade min friskvård. *fniss*

Snart är det påsk, själv jobbar jag hela helgen (fre,lör,sön) = MONEY!
Har aldrig brytt mig om påsk så mycket, helst inte dom senaste åren, man får ju
inte ens påskägg längre juh! :-) Varför är påskägg bara till för barn?
Hm, vuxna kan oxå få tycker ja. Själv skulle jag vilja ha ett med nåt annat än godis i...
hahaha.

Nä nu ska jag läsa en skvaller blaska å äta en "mums-mums"!


BYE!


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Men herre gud!!!!!!!!! Påsk ägg??? hmhm

2007-04-03 @ 14:14:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0