Påskägg

-Mamma, du verkar förvirrad av mitt inlägg om påskägget, så jag ska
förtydliga mig!               

5 saker jag vill ha i ägget:

* En härlig ansiktskräm. Min gamla är snart slut.

* En ny hoppsadel till Collis, helst från Grafströms.

* Ett present kort på Cubus

* Bodybutter från Bodyshop, i nån go doft.

* Pengar, alltid uppskattat


Hoppas ni förstår att jag skrev det här inlägget med en stor dos av ironi
och en skvätt av allvar. (hehe)

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

ha ha det tror jag inte , att det var ett skämt.påskägg???? ja jag säger då det ja

2007-04-03 @ 17:04:02
Skrivet av: Bosse

hej gumman nu är jag här igen
hoppas vi syns imorgon

2007-04-03 @ 18:12:31

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0