Ops i did't agen!

Dagen började med en promenad, invigde mina nya gympadojjor! Joggade även lite idag, pust & stön!

Sen bar det i väg till stan, skulle vara rådgivare åt mamsen hos frissan!
Resultatet vart slående bra! Före & efter bilder kommer!

Medans mamma satt hos frissan gick jag på stan en sväng.
Hittade lite fynd i dag med!! :-) *proffs på fynd*

*Röd klänning med siden band i midjan Gina Tricot

*
Marinblå tunika/klänning med knappar vid bysten Gina

*
Svart klänning med fickor fram Gina

*En mysig "cammo" tunika/klänning Gina

*
Knall rött nagellack H&M

*Schampo,balsam & dusch creme H&M

*Halsband, långt Gina

Fick en påskpresent av mamma, en volymsprej till håret! TACK!!

Kanske lägger in lite bilder sen. Kanske.

Efter den shoppingen var det skolan som var nästa anhalt, föreläsningar i dag.
Bla med Yvonne Helin, hon  är ju så bra.

Nu: Stallet.

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Suck... du bara fyndar du din lyllo.

2007-04-04 @ 22:13:18

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0