Onsdagmorgon!

Natten har varit tung. Mycket konstiga drömmar...
Dessutom har jag såna jävla problem med mina handleder igen.
Har haft det i snart 3 veckor. Vaknar på natten då hela armarna
är bortdomnade! Gahh, blir tokig.

Planer för dagen:

*Morgon promenad till stallet

*En kopp kaffe hos mamma

*En ridtur i solskenet

*Jobbet kl 14


Nu har jag bara i kväll & i morron kvar på den här arbetsveckan.

Ledig fre, lör,sön sen!!!
Funderar på att åka in till Kings på fredag fm och handla för mitt
present kort som ja fick i julas.

Behöver massor av grejor nu känns det som men måste

nog prioritera transportskydden först. Dom jag har är så dåliga,

billiga skit grejor från Börjes!!

Kanske updaterar ja sen.

Ciao!


Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Hör av dej om du har 5 minuter över på fredag då =)

2007-04-18 @ 12:48:33
Skrivet av: sofie

Jepp men det är tveksamt, ska fixa inför tävlingen och sånt då tyvärr. Men man vet aldrig ;-)

2007-04-18 @ 13:05:44
Skrivet av: Fru Norbäck

Jag tänkte själv besöka Kings på torsdag, coolt om det inte skulle finnas nåt kvar till dig! Hi hi

2007-04-18 @ 21:50:35
Skrivet av: Fru Norbäck

Jag ska själv besöka Kings på torsdag, coolt va om det inte skulle finnas nåt kvar till dig. Hi hi låter som en dröm.

2007-04-18 @ 21:52:37

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0