Lista

**********************************

*Har du någon last?
 
 Många ;-) Älskar majonäs! Men har slutat äta det nu, nästan =D

*När dansade du senast?
 Hemma hos Håkan & Kina i söndags.

*Vad bör man ha gjort i livet?
 Förverkligat sina drömmar

*När är du som kinkigast?
 När jag är hungrig, passa er!!!

*På vilket sett kan du attraheras av en person?
 Utstrålningen. Och blicken!! *blink blink*

*Hur ser det ut under din säng?
 Dammråttor, hihi. Men även min ljuskrona ligger där..!!

*Vilken är din käraste ägodel?
 Hehe...förutom djuren så måste jag säga min älskade mobil!

*Vad gör du när du inte kan somna?
 Lägger mig och tittar på tv, då somnar jag snabbt oftast.

*Vad saknar du mest från barndomen?
 Sommarlovet

***************************************

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0