Jobbar 8-15

Jaha, torsdag redan. Vart tar veckorna vägen??! Idag jobbar jag sista dagen innan
helgen, skönt. Har mycket att pyssla med i helgen.
Längtar så otroligt tills på lördag, tävlingen alltså.
Gruvar mig dessto mer för i morron em då bisättningen äger rum.....

Nu måste jag åka till jobbet.

Vink* vink*


Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Det finns tider

Det finns tider
då tårar ständigt rinner.
Då smärtan är så svår
att hjärtat nästan krossas.
Det finns tider då livet är så meningslöst
att varje sekund är en plåga
att man bara vill försvinna.

Men lyckade tider kommer,
de kommer någon gång.
Då alla tårar byts ut mot skratt.
Inga sorgsna miner
bara leende läppar
Den tiden kommer
då hjärtats utspridda bitar
åter sätts på plats
och livet kan börja leka.

Det får en mening
även om tiden just nu är svår
så kommer den tid
då du åter kan le.
Det kan ta år
men det kan också vara i morgon.
Tänker på er alla.

2007-04-19 @ 20:09:35
Skrivet av: Kina

Inte till nån hjälp precis men du vet att jag tänker på er hela tiden/Kram Kina

2007-04-19 @ 20:09:58
Skrivet av: Maria & Kruse

Ja du har tur du ledig helg, själv jobbar jag hela helgen men det ska väl gå det oxå.
Säner en stor styrke kram inför morgon dagen. Ni vet att vi är många som tänker er.

2007-04-19 @ 20:44:35
Skrivet av: Fru Norbäck

Det bara måste klaras av... kram.

2007-04-19 @ 22:03:39
Skrivet av: sofie

VÄLDIGT fint skrivet Gittan! Tack så mycket!!

2007-04-20 @ 13:40:27

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0