Hoppla

SUPER nöjd med träningen i dag. Hoppade 5½:a +fristående hinder.
Hon var mjuk och följsam, dock lite stel i höger sida.
Andreas provred henne idag, det gick bra.

Stort tack till Mats & Johanna som hjälpte mig & gjorde det möjligt
för mig att hinna träna mellan arbetspassen. Ni är bäst!

Nu blir det en snabb men väldigt uppskattad påsk middag hos
mor & far innan jobbet.



På inköpslistan: Remontnosgrimma (trots dess fulhet)

 

 <---Enligt fotografen så hoppade vi för högt över,
därför kom inte huvudet med. Själv tyckte jag att det var lika bra...hehe.

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Fina bilder, men ännu en ryttare UTAN hjälm.Det är lätt att segla och göra illa huvudet.Ha de gott Tävling måndag ,plats??Mamilla

2007-04-08 @ 11:50:08
Skrivet av: sofie

Ska inte tävla, ska bara dit å kolla. Tävligen är på 4H

2007-04-08 @ 13:25:21
Skrivet av: Anonym

Kanon fin häst du har Soffan! Glad Påsk!!!kram

2007-04-08 @ 22:52:15
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Snggt jobbat, Andreas!

2007-04-10 @ 15:23:59

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0