Ett svart hål

Älskade moster! VARFÖR? Vi älskar ju dig.

Kan inte förstå att jag aldrig kommer att få höra din röst igen.
Aldrig kommer att få prata med dig.
Aldrig se ditt charmiga leende.

Försöker förstå att det här var vad du ville?!
Jag vill inte, jag vill inte att du ska vara borta.
SNÄLLA kom tillbaka!

Hjälp mig att förstå.

Det är tusen gånger värre att ångra något man inte gjorde än ångra något man gjorde.

Det värker i hela min kropp, det gör så jävla ont.
Jag hade kunnat gjort så mycket mer...
Det skär som en kniv genom hjärtat, snälla älskade Mona, kom tillbaka.



Jag känner mig tom innuti samtidigt som hela jag har så mycket tankar,
känslor.

Lyssnar på Shirley Clamps "I dina ögon".
Då tänker jag på dig kära moster.

Älskar dig nu & för alltid

Åsikter!!
Skrivet av: Maria & Kruse

Svårt att förstå livet. Tänker på er & sänder en jätte kram.

2007-04-10 @ 11:33:25
Skrivet av: sofie

Tack så mycket Maria!

2007-04-10 @ 12:13:08
Skrivet av: matilda

jag kan inte förstå att det är sant! :'(

2007-04-10 @ 14:01:34
Skrivet av: johanna

Det är hemskt.

2007-04-10 @ 15:24:27
Skrivet av: Ingvor

Förstår precis vad ni går igenom,har ju tyvärr egen erfarenhet. En erfarenhet jag helst inte skulle vela haft,Men man får ju inte välja. Tragiskt, men jag minns och ska minnas henne som en mycket glad person. Sköt om er så gott ni kan. Kram Ingvor,Larsa + mina barn.

2007-04-10 @ 16:07:19
Skrivet av: sofie

Tack tack! Vet att du förstår vad vi går igenom..

2007-04-10 @ 19:02:52
Skrivet av: Sara

Tänker på er!!!

2007-04-11 @ 16:50:29

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0