Dålig dag

Hade svårt att sova i morse. Vaknade å kunde inte somna om.
Känner mig totalt nere i dag, deppad och less på allt.

Har skola idag oxå, hur faan ska ja palla med det???
Vet inte hur jag ska göra. Hjälp mig nån?!
Rastlös grinfärdig & förbannad. Hm,...gaaahhhhhh!


Åsikter!!
Skrivet av: sukka

Gumman...
Förstår att det känns tungt, vissa dagar värre än andra kan jag tänka mig!
Erbjudandet om middag på tallrotsgatan 17:30 på tors står fortfrande kvar.Om du orkar/kan/har lust.. Tänker på dig. Kärlek i massor E

2007-04-23 @ 13:12:28
Skrivet av: Frun

Vad jobbigt med såna där tunga dagar, hoppas det ljusnar vännen. Kram.

2007-04-23 @ 16:01:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0