CP dator.

Min dator är ganska cp ska ni veta. Nåt fel på den.
Så jag kommer inte att blogga så mycket dom närmsta dagarna...

Jag kommer att sätta in bilder från helgens tävling lite senare.

Jag & Collis var med i clearrounden + 70cm:s klassen.
CR:en gick åt helvete tycker ja, hon var helt hopplös :-)
Men i 70 cm gick det bra, vi fick en vägran men det gör inget alls,
hon hoppade toppen ändå.
Känns så skönt för vi har kommit så mycket framåt på så kort tid,
är super kul!
Ångrar inte en sekund att jag köpte den hästen kan ja säga.

Nästa tävling 5/5!

Nu ska ja åka hem (lånar mammas dator)

Ha det!
Kram S

Åsikter!!
Skrivet av: Kina

Snacka om att ni utvecklas i en rasande fart!!! Ta åt dig äran vännen, du har fått hästen såååå speciell!! Tror på er stenhårt/Kram

2007-04-23 @ 08:23:34
Skrivet av: sofie

Tack kära vän!!

2007-04-23 @ 08:25:50
Skrivet av: Fru Norbäck

Ja det kändes så lyckat i lördags, nu är det bara att ladda till 5 maj!

2007-04-23 @ 16:00:11

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0