Collis

Lena å jag var ut å red förut. Collis var som en yr höna! Mitt i galoppen kom hon
på att det var bättre att HOPPA (!!) ut på lägdan ist för att springa på vägen.
Gud va Lena & jag skrattade.
Märkdes att hon stått över helgen....Toka där.

Nä nu ska jag natta.
SOV GOTT & dröm sött gott folk.

Kram Miss S

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Ja dom har bra fantasi och humor dom små pållarna.

2007-04-03 @ 22:53:16
Skrivet av: sukka

Hej gogumma!!!
Å va jag älskar att läsa din blogg!! Du är ju suverän på att blogga juh! =) Svinsnygga skor verkligen, har köpt ett par liknande från Din Sko, inte lika exklusiva som dina men man känner sig otroligt uppklädd å sexiga i dom.. ;)

puss E

2007-04-04 @ 08:45:33
Skrivet av: Bosse

hej på dig det var roligt att se dig igen

2007-04-04 @ 17:16:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0