7-15

Det kändes trögt att åka till jobbet i morse..inte en sån bra dag det här heller.
Inget känns roligt & känner mig allmänt nere.

I går kväll kändes det ändå något bättre efter Lena & jag varit ut på en kvällstur
med hästarna. Vi surrade om allt mellan himmel & jord, dessutom var vädret helt
underbart skönt.
Vi ska ut på en tur i kväll oxå :-)

-Marie
, jag ska komma bort nåt nu i veckan, jag lovar.
Är ledig ons-tors så jag kommer nåt då. Ok?

-Sukka, jag ringer dig nåt i morron. :-)

Kram på er där ute.  

/Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Mysigt att rida tillsammans!

2007-04-24 @ 16:14:36
Skrivet av: Marie

Hej!

Vad bra.Jag jobbar torsdagkväll ledig imorgon.Det är okej.Träffade moster Yvonne imorse när hon kom med vävstolgrejorna.Kram Mamilla

2007-04-24 @ 23:44:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0