Trötter

Gaahh! Jag är trött, redan!! Klockan är ju bara 00,38! Typ 6 timmar kvar på jobbet. Mycket tröttsamt.

Snart är det jul, tänkte åka in till stan i morron och spana in den nya gallerian, har juh inte gjort det än ja. Sen måste man ju handla lite julklappar oxå...man har några syskonbarn att handla till...7st! Dom måste sluta avla av sig snart brorsorna...hahaha! Det här blir bara dyrare & dyrare.

Ingen ridning i dag ....var alldeles för lat när ja vaknade i dag, låg occh slappade i soffan hela eftermiddagen. Sen kom Massa & hälsa på, och vet ni vad han hade med sig?? Min nya favorit chocklad :MARABOU (stavas??) MED DAJM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjuk god!!! Ni måste bara pröva den om ni inte redan gjort de'!

Äh, nu ska jag äta mig ett äpple och ta ett parti i poker!

See ya!


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0