Städning!

Nu är städningen klar i gamla lägenheten, jag hatar när man ska städa ur när man har flyttat. Men känslan när det är klart är ju helt underbar. Nu hade vi tur ändå, för om dom nya hyresgästerna fick flytta in tidigare så slapp vi städa. Men det har vi gjort ändå lite grann, torkat ur kyl och toa dammsugit och sånt liksom. Men sånt som torkat lister och varit jätte noga slapp vi ju. Men nu ser min lägenhet ut som en bombnedslag ist. Ni vet allt sånt där som man inte rycker med sig  på en gång när man flyttar, sånt som bara bärs från förråd till förråd vid varje flyttning, ja sånt har jag i min lilla lägenhet nu. Tänkte att jag ska ta tag i det på en gång.
Sen har jag två hästar som ska ridas oxå =) Och ett stall som ska mockas och två hundar som ska rastas....ska ja fortsätta?? Nej, jag trodde väl det ;)   *Hihi*

/ Sofie

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0