Middag

Nu har jag haft middags gäster här. Gjorde en tre-rätters, tror dom tyckte om det faktiskt =) Dom sa det iaf men det är juh ingen garanti --Hehe--
Har tagit mig lite vin, super gott, ett nytt vin som jag inte köpt förut men Linda hade det på klassfesten så jag smuttade lite med henne då. Rene Barbier heter det! Mums...

Faan nu är jag sugen på att göra nåt, främmandet åkte hem alldeles för tidigt tycker jag *skratt* Men vem vill hitta på nåt på en torsdagskväll då? Hm......*funderar*

Hästarna har vilodag i dag, hann inte med mig. Mötet drog ut på tiden...sen hade jag middagen oxå.Telefonen ringde när ja var på Ica, brorsan sa att hästarna hade slitit sig ur hagen, fatta att hjärtat for upp i halsen!!!!!!!!! Men när ja kom dit stog dom snällt på mamma & pappas gräsmatta & åt gräs...GRÄS i dec!!!! Ja jag säger då det. Skönt att dom inte kommit upp på E-14 iaf.

Vi hörs!


Mina tjejer ;)
140213-24


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0