Lördagsnatt...

Faan va bloggen har strulat, som ni ser är det två likadana inlägg i min blogg, har mailat om det då jag inte har en aning om hur man tar bort ett inlägg....väntar på svar.

Jaha, då sitter man här på jobbet en lördagsnatt, hur deprimerande är inte det då? Det suger rejält kan ja tala om...men men snart är helgen över och då är jag ledig i 9 dar'... fast...just ja....måndag & tisdag är jag egentligen inte ledig juh, måndag fm sover ja sen kl 14 är det APT (arbetsplatsträff) sen är det validering (skola) på tisdag...SEN är ja ledig en vecka. Gaahh, fan va jobbigt allt det där lät...ja ja.

Anna & Hanna var hit på jobbet en sväng förut, skönt att det inte bara var jag som var lugn i kväll :) Anna hade med sig Cash, cooool hund!  Stor!!
Jag jämför med mina små juveler...hehe, som väger 4 kg st  ;)

Nu ska jag göra nån nytta.....Ciao!


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0